Triumph & Disaster

Triumph & Disaster – nowozelandzka marka dla mężczyzn z charakterem

Triumph & Disaster to marka kosmetyków męskich, która powstała w 2011 roku w Nowej Zelandii. Jej założycielem jest Dion Nash, były reprezentant kraju w krykiecie. Matka Diona była krawcową, a ojciec bokserem, nie trzeba więc mówić, że wychowywał się dobrze ubrany i gotowy żeby się bronić. Styl i sportowe zacięcie widać w estetyce z jaką wykonano produkty. Pierwsze założenie i pomysł na nazwę były proste sport miał spotkać się z poezją a zwycięstwo (triumph) z klęską (disaster). 

Czytaj więcej >
Dostosuj
×
Filtry
Filtry
  • Status
Zastosuj

Filozofia marki

To połączenie nauki i natury tak, aby tworzyć produkty łączące w sobie najlepsze cechy obu światów, naukowego i naturalnego. Kosmetyki swoją doskonałość zawdzięczają korzystając ze składników lokalnych, takich jak olej z horopito czy ekstrakt z paproci Ponga. To nie jedyne składniki pochodzące z różnych części globu. Ekstrakt jojoba będący składnikiem wybranych produktów T&D pochodzi z Meksyku, olej tamanu z Polinezji a glinka prosto z Australii. Szacunek do natury, wykorzystanie technologii i tworzenie męskich kosmetyków doskonałych to cele Triumph & Disaster. 

Rytuał i charakter w codziennej pielęgnacji

Triumph & Disaster promuje ideę codziennych rytuałów pielęgnacyjnych jako sposobu na wyrażenie siebie. Produkty marki są zaprojektowane tak, aby wspierać mężczyzn na co dzień, oferując skuteczne rozwiązania dla różnych potrzeb skóry i włosów. W ofercie Menspace zdecydowanymi bestsellerami są: dezodorant "Spice" oraz "Bianco", matująco-nawilżający krem do twarzy "Gameface Moisturiser" oraz żel pod prysznic "YFL".

Zrównoważony rozwój i etyka

Producent przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. Marka deklaruje, że jej produkty nie są testowane na zwierzętach, a składniki są pozyskiwane w sposób odpowiedzialny. Dodatkowo, opakowania produktów są projektowane z myślą o minimalizacji wpływu na środowisko.