ZANIM KUPIĘ...

1. Jaki jest koszt dostawy?
• Koszt wysyłki kurierem DPD wynosi 11,99 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 15,99 zł.
• Koszt wysyłki za pomocą Paczkomatów InPost wynosi 4,99 zł, za pobraniem 11,99 zł
• Koszt wysyłki za pomocą Poczty Polskiej wynosi 12,99 zł, za pobraniem 15,99 zł

Za przesyłkę przy zamówieniu powyżej 299 zł płacimy My!

2. Jak szybko dostanę swoją paczkę?
Produkty dostępne w naszym magazynie wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Każdy produkt w opisie ma zawartą informację o dostępności. Produkty oznaczone:
• Wysyłamy w 24h – Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie, wysyłamy go w ciągu 24 godzin.
• Wysyłamy w 48h – Towar tak oznaczony mamy w zewnętrznym magazynie, wysyłamy go w ciągu 48 godzin.

3. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?
Nie musisz zakładać konta abyś mógł złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jednak namawiamy do rejestracji która umożliwia szereg korzyści takich jak przeglądanie historii swoich zakupów, uczestnictwo w akcjach promocyjnych oraz tworzenie listy ulubionych produktów.

W TRAKCIE ZAKUPÓW…

4. Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co mogę zrobić?
Powodów może być wiele. Często zdarza się, że wpisujesz zły adres email lub zapomniałeś hasła. Radzimy w takich przypadkach kliknąć w link ,,Przypomnij hasło’’. Nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl

5. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, wystarczy złożyć zamówienie, wybierając w rodzaju płatności „Przelew tradycyjny – płatność z góry”. Zostaniesz przekierowany na stronę, na której będą wszystkie dane do wykonania przelewu oraz numer zmówienia. Dodatkowo w e-mailu potwierdzającym dostaniesz wszystkie niezbędne informacje do wykonania przelewu. Pamiętaj aby wpisać numer zamówienia w tytuł przelewu. Przyśpieszy to znacznie czas zaksięgowania wpłaty. Możesz również pobrać wypełniony druczek przelewu i go wydrukować.

6. Czy pobieracie dodatkową opłatę za płatność kartą kredytową?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną przez Ciebie formę płatności.

CZEKAM NA PRZESYŁKĘ...

7. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Wszelkie informację o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie ,,Twoje konto’’(tylko dla zarejestrowanych klientów). Na adres email, podany podczas składania zamówienia wysyłane są informacje o statusie zamówienia. Zostaniesz powiadomiony o każdym kolejnym kroku jaki przejdzie Twoja przesyłka do Twoich drzwi ;)

8. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?
Firma DPD stara się o jak najszybsze zrealizowanie przesyłki. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po wysyłce (1 dzień roboczy). W wyjątkowych okolicznościach może się to przedłużyć do 2 dni roboczych.

9. W jakim czasie realizowane są zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta?
Zamówienia składane w dni wolne od pracy i święta realizujemy pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.

10. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
W przypadku gdy pierwsza próba doręczenia przesyłki nie dochodzi do skutku, kurier będzie kontaktował się z Tobą telefonicznie i jeszcze raz ponowi dostawę pod wskazany adres. Po drugiej nieudanej próbie kurier pozostawia awizo i możesz odebrać przesyłkę najbliższym oddziale firmy kurierskiej DPD. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki.

DOSTAŁEM PRZESYŁKĘ ALE...

11. Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zawsze dołączamy dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu.

12. Czy powinnam sprawdzić przesyłkę przy kurierze?
Tak. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki powstałych podczas transportu, będą wyłącznie rozpatrywane po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i kuriera.

13. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Jeżeli widzisz że przesyłka została uszkodzona, np. opakowanie zostało rozdarte lub zgniecione nie odbieraj paczki od kuriera i jak najszybciej poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócił wpłaconą należność.

Dokładne obejrzenie paczki możliwe jest dopiero po podpisaniu dokumentów i ewentualnym uiszczeniu opłaty w przypadku przesyłek wysłanych za pobraniem. Najlepiej jest poprosić kuriera aby poczekał, aż sprawdzisz paczkę i w razie uszkodzenia towaru spisać przy nim protokół szkody. Jeśli kurier się nie zgodzi, a okaże się, że przesyłka została uszkodzona należy zadzwonić do firmy kurierskiej DPD i w ciągu 7 dni przyjedzie do Ciebie kurier aby spisać protokół szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u Ciebie.

Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

JEDNAK CHCIAŁABYM ZWRÓCIĆ...

14. Czy mogę zwrócić towar?
Tak. Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można zwrócić w terminie do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pobierz i wydrukuj formularz z naszej strony, dokładnie wypełnij i czytelnie podpisz. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz wszystkich niezbędnych danych. Zapraszamy do zapoznania się z procedurą Zwrotu.

15. Czy mogę wymienić towar?
Jeśli chcesz wymienić kosmetyk na inny to zwróć nam produkt, a następnie złóż nowe zamówienie. Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, możesz zwrócić w terminie do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do zapoznania się z procedurą Zwrotu

16. Co zrobić gdy otrzymałam towar niezgodny z moim zamówieniem?
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa sklep MenSpace.pl. W razie otrzymania błędnego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 w celu umówienia kuriera.

17. W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu produktu i w jakim terminie otrzymam pieniądze?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie maksymalnie 7 dni od daty przyjęcia zwrotu na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu.