1. Jak dostarczamy przesyłki?

W trosce o klienta, wszystkie przesyłki realizowane są firmą kurierską DHL ( http://www.dhl.com.pl/), Pocztą Polską ( www.poczta-polska.pl) lub przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost (www.paczkomaty.pl). Od niedawna udostępniamy również dla Państwa możliwość odbioru paczki w placówce pocztowej, na stacji Orlen lub w Kioskach Ruchu za pośrednictwem usługi Poczta Polska - Odbiór w punkcie ( https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/odbior-w-punkcie/). Głównymi zaletami tej formy wysyłki jest krótki czas realizacji jak i fakt, że klient może odebrać paczkę, kiedy mu wygodnie w jednym z ponad 4 000 oddziałów Poczty Polskiej,ponad 1 000 stacji Orlen w całej Polsce oraz w sieci Kiosków Ruchu. W momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego punktu odbioru, klient otrzyma od Poczty Polskiej sms z informacją o dostarczeniu przesyłki.

2. Jaka jest cena przesyłki?

Kurier DHL:

KOSZT: 9,99 PLN

Pobranie: +4,00 PLN

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Kurier DHL dostarcza przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Godzina dostarczenia zależy od miejsca dostawy, terenu przynależnego kurierowi jak również od warunków pogodowych. Przesyłki wysyłane firmą Kurierską DHL, można śledzić na stronie: http://www.dhl.com.pl/pl.html wpisując numer przesyłki. Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 2 dni proszę skontaktować się z:
• Biurem Obsługi DHL pod numerem tel. (42) 6 345 345, podając numer przesyłki.
• Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 533 305 008

Kurier DHL Wieczór:

KOSZT: 9,99 PLN

Pobranie: +4,00 PLN

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Kurier Wieczór DHL doręczy Ci paczkę między 18:00-22:00 w większości miast, na pozostałych terenach 17:00-22:00. Przesyłki wysyłane firmą Kurierską DHL, można śledzić na stronie: http://www.dhl.com.pl/pl.html wpisując numer przesyłki.Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 2 dni proszę skontaktować się z:
• Biurem Obsługi DHL pod numerem tel. (42) 6 345 345, podając numer przesyłki.
• Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 533 305 008

Paczkomat InPost:

KOSZT: 6,99 PLN

Pobranie: +3,00 PLN

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, wybierając dostawę do Paczkomatu – paczkę możesz odebrać o dowolnej porze! Pobranie jest możliwe, jeżeli usługa pobrania jest świadczona w danym paczkomacie.Przesyłki wysyłane za pomocą Paczkomatów InPost możesz monitorować wszystkie zamówione przez Ciebie paczki za pomocą funkcji śledzenia na stronie ( www.paczkomaty.pl) oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.

Poczta Polska:

KOSZT: 8,99 PLN

Pobranie: +3,00 PLN

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

Listonosze Poczty Polskiej dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Godzina dostarczenia zależy od miejsca dostawy, terenu przynależnego kurierowi jak również od warunków pogodowych. Przesyłki nadanę Pocztą Polską, można śledzić na stronie www.poczta-polska.pl wpisując numer przesyłki

Poczta Polska - odbiór w punkcie:

KOSZT: 8,99 PLN

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

Za przesyłkę przy zamówieniu powyżej 299zł* płacimy My! (* lub mniej w okresach promocyjnych)

3. Formy płatności

ZA POBRANIEM:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą formę płatności zapłacisz gotówką kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze przesyłki

Płatność PayPal:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą płatność zapłacisz przez system płatności PayPal.pl

Płatność on-line – płatność z góry:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą formę płatności zapłacisz przez system płatności elektronicznych PayU.pl:
• kartą kredytową: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
• szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia

Przelew tradycyjny – płatność z góry:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tę formę płatności zapłacisz zwykłym przelewem bankowym. Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać Twój numer zamówienia.
Nr konta bankowego w Idea Bank: 08 1950 0001 2006 0371 0175 0003

Czas zaksięgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilkanaście minut.

4. "Szybki Przelew Internetowy", "Płatność BLIK", "Płatność kartą (VISA / MASTERCARD)", "Raty ALIOR"

Płatności obsługuje: Spółka Blue Media udostępniając następujące metody płatności: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, płatności online, zakupy na raty ALIOR oraz płatności mobile BLIK.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności kartą termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.