1. Jak dostarczamy przesyłki?

W trosce o klienta, wszystkie przesyłki realizowane są firmą kurierską DHL (http://www.dhl.com.pl/), Pocztą Polską (www.poczta-polska.pl) lub przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost (www.paczkomaty.pl).

2. Jaka jest cena przesyłki?

• Koszt wysyłki kurierem DHL wynosi 9,99 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 13,99 zł.
• Koszt wysyłki za pomocą Paczkomatów InPost wynosi 6,99 zł, lub 9,99 w przypadku Paczkomatów za pobraniem (pod warunkiem, że usługa pobrania jest świadczona w danym paczkomacie)
• Koszt wysyłki Pocztą Polską wynosi 7,99 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 11,99 zł.

Za przesyłkę przy zamówieniu powyżej 299zł* płacimy My! (* lub mniej w okresach promocyjnych)

3. W jakich godzinach dostanę przesyłkę?

Kurierzy DHL i listonosze Poczty Polskiej dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Godzina dostarczenia zależy od miejsca dostawy, terenu przynależnego kurierowi jak również od warunków pogodowych.
Jeżeli wiesz, że w tych godzinach nie będzie Cię pod adresem domowym, proponujemy zamawianie kuriera na adres miejsca pracy.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, wybierając dostawę do Paczkomatu – paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

4. Ile muszę czekać na dostarczenie przesyłki?

Firma DHL stara się o jak najszybsze zrealizowanie przesyłki. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po wysyłce (1 dzień roboczy). W wyjątkowych okolicznościach może się to przedłużyć do 2 dni roboczych.
Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 2 dni proszę skontaktować się z:

Biurem Obsługi DHL pod numerem tel. (42) 6 345 345, podając numer przesyłki.

• Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 533 305 008

Paczkomaty InPost – maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.

5. Czy mogę śledzić przesyłkę?

Przesyłki wysyłane firmą Kurierską DHL, można śledzić na stronie: http://www.dhl.com.pl/pl.html wpisując numer przesyłki.

Przesyłki nadanę Pocztą Polską, można śledzić na stronie www.poczta-polska.pl wpisując numer przesyłki

Przesyłki wysyłane za pomocą Paczkomatów InPost możesz monitorować wszystkie zamówione przez Ciebie paczki za
pomocą funkcji śledzenia na stronie (www.paczkomaty.pl) oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.

Formy płatności

1. "Za pobraniem" – wybierając tą formę płatności zapłacisz gotówką kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze przesyłki.

2. "Płatność on-line – płatność z góry" – wybierając tą formę płatności zapłacisz przez system płatności elektronicznych PayU.pl:
• kartą kredytową: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
• szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia

3. "Płatność PayPal" - wybierając tą płatność zapłacisz przez system płatności PayPal.pl

4. "Przelew tradycyjny – płatność z góry" – wybierając tę formę płatności zapłacisz zwykłym przelewem bankowym.

Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać Twój numer zamówienia.
Nr konta bankowego w Idea Bank: 08 1950 0001 2006 0371 0175 0003

• Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
• Czas zaksięgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilkanaście minut.

5. "Szybki Przelew Internetowy", "Płatność BLIK", "Płatność kartą (VISA / MASTERCARD)", "Raty ALIOR" - Płatności obsługuje: Spółka Blue Media udostępniając następujące metody płatności: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, płatności online, zakupy na raty ALIOR oraz płatności mobile BLIK. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności kartą termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.