1. Jak dostarczamy przesyłki?

W trosce o klienta, przesyłki realizowane są firmą kurierską DPD (https://www.dpd.com.pl/). Dostępne jest również zamówienie paczki poprzez Paczkomaty InPost (www.paczkomaty.pl) oraz Pocztę Polską - odbiór w Punkcie. Usługa obejmuje odbiór paczek w kiosku Ruchu, w Żabce, Fresh Marketach, na stacjach Orlen oraz placówkach Poczty Polskiej.

2. Jaka jest cena przesyłki?

Kurier DPD:

KOSZT: 9,99 PLN

Pobranie: +2,00 PLN

Przy zamówieniu powyżej 199 zł dostawa GRATIS.

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Kurier DPD dostarcza przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Godzina dostarczenia zależy od miejsca dostawy, terenu przynależnego kurierowi jak również od warunków pogodowych. Przesyłki wysyłane firmą Kurierską DPD, można śledzić na stronie: https://www.dpd.com.pl/ wpisując numer przesyłki. Jeżeli dostawa opóźnia się o więcej niż 2 dni proszę skontaktować się z:
• Telefoniczną Obsługą Klienta w Contact Center DPD Polska pod numerem tel. +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 podając numer przesyłki.
• Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 533 305 008

Paczkomat InPost:

KOSZT: 7,99 PLN

Pobranie: +3,00 PLN

Przy zamówieniu powyżej 199 zł dostawa GRATIS.

Czas realizacji po stronie spedytora wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, wybierając dostawę do Paczkomatu – paczkę możesz odebrać o dowolnej porze! Pobranie jest możliwe, jeżeli usługa pobrania jest świadczona w danym paczkomacie.Przesyłki wysyłane za pomocą Paczkomatów InPost możesz monitorować wszystkie zamówione przez Ciebie paczki za pomocą funkcji śledzenia na stronie ( www.paczkomaty.pl) oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.

3. Formy płatności

ZA POBRANIEM:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą formę płatności zapłacisz gotówką kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze przesyłki

Płatność PayPal:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą płatność zapłacisz przez system płatności PayPal.pl

PRZELEW TRADYCYJNY – PŁATNOŚĆ Z GÓRY:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tę formę płatności zapłacisz zwykłym przelewem bankowym. Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać Twój numer zamówienia.
Nr konta bankowego w Idea Bank:
08 1950 0001 2006 0371 0175 0003

PŁATNOŚĆ ON-LINE – PŁATNOŚĆ Z GÓRY:

KOSZT: 0 PLN

Wybierając tą formę płatności zapłacisz przez system płatności elektronicznych PayU.pl:
• kartą kredytową: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
• szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia



Czas zaksięgowania wpłaty zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilkanaście minut.

4. "Szybki Przelew Internetowy", "Płatność BLIK", "Płatność kartą (VISA / MASTERCARD)"

Płatności obsługuje: Spółka Blue Media udostępniając następujące metody płatności: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, płatności online oraz płatności mobile BLIK.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności kartą termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

533305008 323502860
menspace@menspace.pl