Triumph and Disaster Logic toner - Tonizujący płyn do mycia twarzy 250ml
Producent: | Triumph & Disaster |
EAN: | 9421902620652 |
Dostępność: | Dostępny |
Koszt dostawy: | od 0,00 PLN - [Więcej] |
Płyn do mycia twarzy z oczarem wirginijskim. Kosmetyk naturalny i wolny od alkoholu tonizujący kosmetyk do twarzy.
Może być stosowany zarówno rano jak i wieczorem. Jest delikatny dla skóry ale skuteczny w usuwaniu tłuszczu i oczyszczaniu porów skóry.
Cechy charakterystyczne:
- Kosmetyk na bazie wody, bez alkoholu - To oznacza delikatne działanie i pozytywny wpływ na nawilżenie skóry
- Tonik do codziennej pielęgnacji - Przywraca skórze równowagę i reguluje produkcję sebum.
- Naturalny środek przeciwtrądzikowy - Oczar wirgninijski i pieprz tasmański to środki działają jako neutralizatory dla skórnych nieczystości
- Oczyszcza pory tworząc przyjemną w dotyku gładką skórę.
- Ekstrakt mamaku oraz pieprz tasmański - łagodzą podrażnienia skórne i pozostawiają efekt odprężonej skóry
Sposób użycia: Wacikiem nasączonym niewielką ilością produktu przemyj twarz bezpośrednio po oczyszczeniu i przed nałożeniem kremu.zy niewielka ilość. Nanieś okrężnymi ruchami płyn na twarz za pomocą dłoni i okrężnych ruchów, aby osiągnąć odpowiedni rezultat kontynuuj ten proces przez przynajmniej 30 sekund.
Pojemność: 250ml
Skład: Aqua (Water), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender), Caprylyl/Capryl Glucoside, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Cyathea Medullaris (Mamaku) Extract,Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Glycerine, Sorbic Acid, Cyathea Cumingii (Fern) Leaf Extract, Tasmannia Lanceolata Fruit Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Epilobium Fleischeri (Alpine Willowherb) Extract, Chamomilla Recutita (Chamomile) Extract.
Triumph & Disaster – nowozelandzka marka dla mężczyzn z charakterem
Triumph & Disaster to marka kosmetyków męskich, która powstała w 2011 roku w Nowej Zelandii. Jej założycielem jest Dion Nash, były reprezentant kraju w krykiecie. Matka Diona była krawcową, a ojciec bokserem, nie trzeba więc mówić, że wychowywał się dobrze ubrany i gotowy żeby się bronić. Styl i sportowe zacięcie widać w estetyce z jaką wykonano produkty. Pierwsze założenie i pomysł na nazwę były proste sport miał spotkać się z poezją a zwycięstwo (triumph) z klęską (disaster).
Filozofia marki
To połączenie nauki i natury tak, aby tworzyć produkty łączące w sobie najlepsze cechy obu światów, naukowego i naturalnego. Kosmetyki swoją doskonałość zawdzięczają korzystając ze składników lokalnych, takich jak olej z horopito czy ekstrakt z paproci Ponga. To nie jedyne składniki pochodzące z różnych części globu. Ekstrakt jojoba będący składnikiem wybranych produktów T&D pochodzi z Meksyku, olej tamanu z Polinezji a glinka prosto z Australii. Szacunek do natury, wykorzystanie technologii i tworzenie męskich kosmetyków doskonałych to cele Triumph & Disaster.
Rytuał i charakter w codziennej pielęgnacji
Triumph & Disaster promuje ideę codziennych rytuałów pielęgnacyjnych jako sposobu na wyrażenie siebie. Produkty marki są zaprojektowane tak, aby wspierać mężczyzn na co dzień, oferując skuteczne rozwiązania dla różnych potrzeb skóry i włosów. W ofercie Menspace zdecydowanymi bestsellerami są: dezodorant "Spice" oraz "Bianco", matująco-nawilżający krem do twarzy "Gameface Moisturiser" oraz żel pod prysznic "YFL".
Zrównoważony rozwój i etyka
Producent przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. Marka deklaruje, że jej produkty nie są testowane na zwierzętach, a składniki są pozyskiwane w sposób odpowiedzialny. Dodatkowo, opakowania produktów są projektowane z myślą o minimalizacji wpływu na środowisko.