array(15) {
  ["price"]=>
  float(155)
  ["default_price"]=>
  float(155)
  ["suggested_price"]=>
  float(0)
  ["netto_price"]=>
  float(126.0163)
  ["tax_value"]=>
  float(23)
  ["special_id"]=>
  int(0)
  ["sale_id"]=>
  int(0)
  ["no_return"]=>
  int(0)
  ["special_benefit_id"]=>
  int(0)
  ["special_quantity_for_user"]=>
  int(0)
  ["special_name"]=>
  NULL
  ["special_date_from"]=>
  NULL
  ["special_date_to"]=>
  NULL
  ["price_list_id"]=>
  float(1)
  ["special"]=>
  array(0) {
  }
}
 
	
Cena: 155,00 PLN
W koszyku

Producent: WOMO
EAN: 8058159187266
Dostępność: Dostępny
Koszt dostawy: od 0,00 PLN - [Więcej]

Womo prezentuje wodę toaletową z serii Sartorial, zainspirowaną tkaninami i klasycznymi ubraniami męskiej haute couture. Esencja zapachu zawiera w sobie charakter osoby, która go nosi: elegancka i wyrafinowana męska tożsamość, zdolna przyciągnąć uwagę każdego. Wyjątkowy i ponadczasowy styl, który ujawnia się poprzez wodę toaletową o wyraźnej osobowości. Oda dla miękkości lnu, synonimu eleganckiego, niezobowiązującego stylu. Zapach, który dąży do klarowności kropli rosy. Lekkość oddechu, która ogarnia zmysły i prowadzi je w sen o nonszalanckiej świeżości.

Kompozycja zapachowa:

  • Nuty głowy: rabarbar, woda morska, limonka
  • Nuty serca: gałka muszkatołowa, goździki
  • Nuty bazy: piżmo, ambra

Pojemność: 100 ml

Przetestowane dermatologicznie.

WOMO to historia człowieka, który prowadzi burzliwe życie w ciągłej mobilności i ewolucji. To nowa wizja współczesnego mężczyzny, oferująca najlepsze rozwiązania i doznania dla jego codziennych potrzeb. Marka z silną tradycją i włoskim stylem, wartości, które silnie odzwierciedlają autentyczność i jakość produktów, od perfum po kolekcję odzieżową.

WOMO oferuje wszystko, czego mężczyzna potrzebuje, aby być najlepszą wersją siebie, z szeroką gamą wysokiej jakości produktów i doświadczeń oraz eleganckim włoskim stylem. Ale to nie wszystko. WOMO również zaspokaja potrzeby wszystkich kobiet szukających fachowej porady i pomysłów na idealny prezent dla mężczyzny.

WOMO, marka stworzona przez Grupę Percassi, otworzyła swoje podwoje w 2012 roku.

Przedsiębiorca nie zapewnia, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.
Jesteś niezalogowany. Tylko osoby zalogowane mogą dodawać opinie o produkcie. Kliknij aby się zalogować.
Pola oznaczone (*) są wymagane Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności.