
Rozporządzenie o ochronie danych osobowych
25 MAJA WESZŁY W ŻYCIE NOWE PRZEPISY ZWIĄZANE Z RODO. EUROPEJSKIE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH REGULUJE PRZEPISY DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH WRAŻLIWYCH, TAKICH JAK ADRES E-MAIL, DANE OSOBOWE, CZY CIASTECZKA, ZAPEWNIAJĄC IM BEZPIECZEŃSTWO I POUFNOŚĆ. KAŻDA STRONA WWW I SKLEP INTERNETOWY W POLSCE MUSI BEZWZGLĘDNIE DOSTOSOWAĆ SWÓJ REGULAMIN I POLITYKĘ PRYWATNOŚCI DO OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA. CO TO OZNACZA DLA KLIENTA W NASZYM SKLEPIE?
MODUŁ PRYWATNOŚCI
Zgodnie z nowymi przepisami, każdy klient ma prawo do bieżącego dostępu do informacji zgromadzonych przez sklep. Realizując zamówienia naturalnie gromadzimy różne informacje o zamówieniu i kliencie, chociażby dane wysyłkowe, dlatego w panelu klienta na sklepie znajdziesz nową zakładkę, MODUŁ PRYWATNOŚCI, w którym na bieżąco podajemy wszystkie zgromadzone przez nas dane w formie tabeli chronologicznej, tak byś w każdej chwili miał do nich dostęp. Wgląd do zakładki jest możliwy tylko dla właściciela konta na sklepie i sklepu. Ponadto, udostępniamy funkcjonalność zakładki, która pomoże Ci przeszukać historię, wyeksportować dane do XLS lub je usunąć.
PRAWO DO BYCIA ZAPOMNIANYM
Nowe prawo daje konsumentom poczucie bezpieczeństwa, wprowadzając w powszechną świadomość tak zwane prawo do bycia zapomnianym. W praktyce oznacza to tyle, że każdy klient w każdej chwili może poprosić nas o usunięcie wszystkich danych, jakie o nim zgromadziliśmy lub może usunąć je samodzielnie. Oczywiście proces czyszczenia danych obejmujemy weryfikacją, która polega na mailowym potwierdzeniu decyzji klienta. Osoby niezarejestrowane w sklepie również mogą poprosić o informację i usunięcie ich przez nasz sklep, lecz w tym celu nie mogą skorzystać z szablonu. Muszą napisać do nas wiadomość e-mail z powyższym żądaniem.
Chcesz usunąć dane skontaktuj się z nami!INNE ZMIANY
Oprócz wymienionych zmian, usunęliśmy także “pseudo konto” niezarejestrowanych klientów. Do tej pory, do momentu zrealizowania zamówienia, niezarejestrowany na sklepie klient miał podobny pogląd panelu jak klient zarejestrowany. Teraz, w trosce o bezpieczeństwo danych funkcja ta znika - informacji o zamówieniu będziemy udzielać jedynie przez kontakt mailowy. Jesteśmy gotowi na RODO. Zapraszamy do sprawdzenia wszystkich zmian, Regulaminu i Polityki prywatności sklepu, które wprowadziliśmy w trosce o Twoje bezpieczeństwo.