Cena: 209,00 PLN
232,22 PLN / 100ml
W koszyku

Producent: Triumph & Disaster
EAN: 9421902620034
Dostępność: Dostępny
Koszt dostawy: od 0,00 PLN - [Więcej]

Krem nawilżający do twarzy to narzędzie, jeśli stosowane systematycznie, sprawi że będziesz się zmieniał jak dobre wino. Im starszy tym lepszy.

Krem ma lekką formułę opartą na ekstrakcie jojoba, oleju z horopito, nowozelandzkiej paproci oraz witaminie E. Zapach to typowo męska mieszanka drzewno dymna, która sprawi że już po nałożeniu kremu poczujesz się wyjątkowo męsko i świeżo jednocześnie. 

Gameface to świetny tonizujący nawilżacz, który dodaje również skórze elastyczności. Zawiera w sobie to co najlepsze w kremach nawilżająco matujących odpowiednio nawilżając skórę i łagodząc wszystkie jej podrażnienia i zadrapania. 

Cechy charakterystyczne: 

  • Zawiera olej jojoba - naturalny ekstrakt z nasion drzewa jojoba. To on sprawia, że gameface jest lekki i bardzo szybko się wchłania.
  • Nowozelandzka paproć - Redukuje zmarszczki i tonizuje skórę. 
  • Horopito górskie Roślina pochodząca z Nowej Zelandii, którą biolodzy określają jako jedną z najdłużej żyjących na ziemi. Doskonały antyoksydant.
  • Zapach - kombinacja zapachu paczuli, cedru, geranium, jaśminu, lawendy i drzewa sandałowego

Sposób użycia: krem rozprowadzić równomiernie na skórze twarzy i szyi.  Dla uzyskania optymalnych rezultatów należy używać z tonikiem do twarzy Triumph and Disaster

Pojemność: 90ml

Skład: Aqua (Water), Coco-Caprylate, Glycerine, Cetearyl Olivate (Olive Oil Extract), Sorbitan Olivate, Jojoba Esters, Cyathea Cumingii (Fern) Leaf Extract, Tocopherol (Vitamin E), Tapioca Starch, Cetearyl Alcohol, Myristal Myristate, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Carbomer, Parfum (Patchouli, Cedar, Geranium, Jasmine, Lavender & Sandalwood), Sodium Phytate, Lecithin, Pseudowintera Colorata (Horopito) Leaf Extract, Panthenol (Pro Vitamin B5), †d-Limonene, †Linalool, †Citronellol, †Cinnamyl Alcohol, †Eugenol, †Geraniol, †Benzyl Benzoate. (†Component of Natural Fragrance)

Triumph & Disaster – nowozelandzka marka dla mężczyzn z charakterem

Triumph & Disaster to marka kosmetyków męskich, która powstała w 2011 roku w Nowej Zelandii. Jej założycielem jest Dion Nash, były reprezentant kraju w krykiecie. Matka Diona była krawcową, a ojciec bokserem, nie trzeba więc mówić, że wychowywał się dobrze ubrany i gotowy żeby się bronić. Styl i sportowe zacięcie widać w estetyce z jaką wykonano produkty. Pierwsze założenie i pomysł na nazwę były proste sport miał spotkać się z poezją a zwycięstwo (triumph) z klęską (disaster). 

Filozofia marki

To połączenie nauki i natury tak, aby tworzyć produkty łączące w sobie najlepsze cechy obu światów, naukowego i naturalnego. Kosmetyki swoją doskonałość zawdzięczają korzystając ze składników lokalnych, takich jak olej z horopito czy ekstrakt z paproci Ponga. To nie jedyne składniki pochodzące z różnych części globu. Ekstrakt jojoba będący składnikiem wybranych produktów T&D pochodzi z Meksyku, olej tamanu z Polinezji a glinka prosto z Australii. Szacunek do natury, wykorzystanie technologii i tworzenie męskich kosmetyków doskonałych to cele Triumph & Disaster. 

Rytuał i charakter w codziennej pielęgnacji

Triumph & Disaster promuje ideę codziennych rytuałów pielęgnacyjnych jako sposobu na wyrażenie siebie. Produkty marki są zaprojektowane tak, aby wspierać mężczyzn na co dzień, oferując skuteczne rozwiązania dla różnych potrzeb skóry i włosów. W ofercie Menspace zdecydowanymi bestsellerami są: dezodorant "Spice" oraz "Bianco", matująco-nawilżający krem do twarzy "Gameface Moisturiser" oraz żel pod prysznic "YFL".

Zrównoważony rozwój i etyka

Producent przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. Marka deklaruje, że jej produkty nie są testowane na zwierzętach, a składniki są pozyskiwane w sposób odpowiedzialny. Dodatkowo, opakowania produktów są projektowane z myślą o minimalizacji wpływu na środowisko.

Przedsiębiorca nie zapewnia, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.
Jesteś niezalogowany. Tylko osoby zalogowane mogą dodawać opinie o produkcie. Kliknij aby się zalogować.
Pola oznaczone (*) są wymagane Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności.