
ZANIM KUPIĘ...
• Koszt wysyłki kurierem DPD wynosi 11,99 zł, jeżeli zdecydujesz się na opcję wysyłki za pobraniem koszt wynosi 15,99 zł.
• Koszt wysyłki za pomocą Paczkomatów InPost wynosi 4,99 zł, za pobraniem 11,99 zł
• Koszt wysyłki za pomocą Poczty Polskiej wynosi 12,99 zł, za pobraniem 15,99 zł
Za przesyłkę przy zamówieniu powyżej 299 zł płacimy My!
Produkty dostępne w naszym magazynie wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Każdy produkt w opisie ma zawartą informację o dostępności. Produkty oznaczone:
• Wysyłamy w 24h – Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie, wysyłamy go w ciągu 24 godzin.
• Wysyłamy w 48h – Towar tak oznaczony mamy w zewnętrznym magazynie, wysyłamy go w ciągu 48 godzin.
Nie musisz zakładać konta abyś mógł złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jednak namawiamy do rejestracji która umożliwia szereg korzyści takich jak przeglądanie historii swoich zakupów, uczestnictwo w akcjach promocyjnych oraz tworzenie listy ulubionych produktów.
W TRAKCIE ZAKUPÓW...
Powodów może być wiele. Często zdarza się, że wpisujesz zły adres email lub zapomniałeś hasła. Radzimy w takich przypadkach kliknąć w link ,,Przypomnij hasło’’. Nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl
Tak, wystarczy złożyć zamówienie, wybierając w rodzaju płatności „Przelew tradycyjny – płatność z góry”. Zostaniesz przekierowany na stronę, na której będą wszystkie dane do wykonania przelewu oraz numer zmówienia. Dodatkowo w e-mailu potwierdzającym dostaniesz wszystkie niezbędne informacje do wykonania przelewu. Pamiętaj aby wpisać numer zamówienia w tytuł przelewu. Przyśpieszy to znacznie czas zaksięgowania wpłaty. Możesz również pobrać wypełniony druczek przelewu i go wydrukować.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną przez Ciebie formę płatności.
CZEKAM NA PRZESYŁKĘ...
Wszelkie informację o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie ,,Twoje konto’’(tylko dla zarejestrowanych klientów). Na adres email, podany podczas składania zamówienia wysyłane są informacje o statusie zamówienia. Zostaniesz powiadomiony o każdym kolejnym kroku jaki przejdzie Twoja przesyłka do Twoich drzwi ;)
Firma DPD stara się o jak najszybsze zrealizowanie przesyłki. Paczka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po wysyłce (1 dzień roboczy). W wyjątkowych okolicznościach może się to przedłużyć do 2 dni roboczych.
Zamówienia składane w dni wolne od pracy i święta realizujemy pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.
W przypadku gdy pierwsza próba doręczenia przesyłki nie dochodzi do skutku, kurier będzie kontaktował się z Tobą telefonicznie i jeszcze raz ponowi dostawę pod wskazany adres. Po drugiej nieudanej próbie kurier pozostawia awizo i możesz odebrać przesyłkę najbliższym oddziale firmy kurierskiej DPD. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki.
DOSTAŁEM PRZESYŁKĘ ALE...
Do przesyłki zawsze dołączamy dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu.
Tak. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki powstałych podczas transportu, będą wyłącznie rozpatrywane po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i kuriera.
Jeżeli widzisz że przesyłka została uszkodzona, np. opakowanie zostało rozdarte lub zgniecione nie odbieraj paczki od kuriera i jak najszybciej poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 lub drogą elektroniczną na adres menspace@menspace.pl. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócił wpłaconą należność.
Dokładne obejrzenie paczki możliwe jest dopiero po podpisaniu dokumentów i ewentualnym uiszczeniu opłaty w przypadku przesyłek wysłanych za pobraniem. Najlepiej jest poprosić kuriera aby poczekał, aż sprawdzisz paczkę i w razie uszkodzenia towaru spisać przy nim protokół szkody. Jeśli kurier się nie zgodzi, a okaże się, że przesyłka została uszkodzona należy zadzwonić do firmy kurierskiej DPD i w ciągu 7 dni przyjedzie do Ciebie kurier aby spisać protokół szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u Ciebie.
Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.
JEDNAK CHCIAŁBYM ZWRÓCIĆ...
Tak. Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można zwrócić w terminie do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pobierz i wydrukuj formularz z naszej strony, dokładnie wypełnij i czytelnie podpisz. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz wszystkich niezbędnych danych. Zapraszamy do zapoznania się z procedurą Zwrotu.
Jeśli chcesz wymienić kosmetyk na inny to zwróć nam produkt, a następnie złóż nowe zamówienie. Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, możesz zwrócić w terminie do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do zapoznania się z procedurą Zwrotu.
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa sklep MenSpace.pl. W razie otrzymania błędnego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 5333 05 008 w celu umówienia kuriera.
Zwrot pieniędzy następuje w terminie maksymalnie 7 dni od daty przyjęcia zwrotu na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu.