Baxter of California Deodorant Travel Size - Męski dezodorant w sztyfcie bez alkoholu 34g
Cena:
55,00 PLN
Producent: | Baxter of California |
EAN: | 884486299819 |
Dostępność: | Dostępny |
Koszt dostawy: | od 0,00 PLN - [Więcej] |
Męski dezodorant w sztyfcie zapewnia długotrwała ochronę przed nadmiernym poceniem i niweluje wydzielanie nieprzyjemnego zapachu. Delikatna formuła dezodorantu chroni przed podrażnieniami. Ma delikatny, cytrusowy zapach.
Składniki aktywne:
- olejek ze śliwy domowej,
- olejek z drzewa herbacianego,
- wyciąg z oczaru wirgińskiego,
- wyciąg z rumianku,
- wyciąg z krwawnika,
- wyciąg z euterpy warzywnej,
- wyciąg z kolcowoju,
- wyciąg z owocu granatu oraz rokitnika.
Polecany dla: długotrwałej ochrony przed poceniem i przykrym zapachem.
Sposób użycia: rozprowadzić produkt na skórze pod pachami. Stosować po kąpieli na czystą i suchą skórę.
Pojemność: 34g
Skład INCI: Propylene Glycol, Water (Aqua), Sodium Stearate, Methylpropanediol, Glycerin (Plant Derived), Fragrance (Parfum), Allantoin (Comfrey Root Derived), Ethylhexylglycerin (Plant Derived Preservative), Octenidine HCL, Prunus Domestica Fruit (Plum) Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel), Chamomilla Recutita Matricaria (Chamomile) Leaf Extract, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, Euterpe Oleracea (Acai) Fruit Extract, Lycium Chinensis Fruit Extract, Punica Granatum (Pomegranate) Extract, Hippophae Rhamnoides (Seabuckthorn) Fruit Extract.
Dodatkowe uwagi: produkt nie zawiera alkoholu
Ameryka zawsze słynęła z wysokiej jakości męskich kosmetyków, jednakże na tle innych, najbardziej wyróżnia się Kalifornia, ekologiczny stan USA, w którym znajduje się słynne Hollywood oraz największy nacisk na podejście ekologiczne.
Męskie kosmetyki Baxter of California to zestawienie minimalistycznej stylistyki oraz najwyższej jakości produktów w rozsądnej cenie. Baxter of California ma w swojej ofercie męski krem przeciwzmarszczkowy, męski szampon, tonik dla mężczyzn oraz wiele innych produktów spełniających męskie potrzeby kosmetyczne.
Przedsiębiorca nie zapewnia, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.