Nishman Zapałki ałunowe - 20 sztuk
Zapałki ałunowe marki Nishman.
Niezastąpiona pomoc przy tradycyjnym goleniu. "Zapałki" z ałunem mającym właściwości odkażające i tamujące krwotoki. Opakowanie zawiera 20 sztuk.
Jak używać: Zmoczyć górną część "zapałki", przyłożyć do skaleczenia. Produkt jednorazowego użytku.
Skład: Aluminumsulphate, Water.
Nishman – profesjonalna marka dla barberów
Nishman to turecko-brytyjska marka kosmetyków męskich, która od 2016 roku podbija rynek profesjonalnych produktów barberskich. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to powstała firma GS Group, dynamiczne i nowoczesne przedsiębiorstwo, które od początku miało jeden cel: tworzyć innowacyjne produkty odpowiadające realnym potrzebom mężczyzn i branży barberingowej. Nishman szybko zyskała renomę dzięki połączeniu nowatorskiego podejścia, wysokiej jakości kosmetyków i eleganckiego designu.
Kosmetyki stworzone z myślą o barberach
Nishman to marka, która nie tworzy produktów uniwersalnych dla każdego. Jej formuły i rozwiązania powstają z myślą o męskich potrzebach i realiach pracy w salonach barberskich, dlatego tak chętnie wybierają ją głównie profesjonaliści. Wszystkie produkty Nishman charakteryzują się wysoką skutecznością, przyjemnymi męskimi zapachami i dopracowaną konsystencją, która ułatwia codzienną pracę w salonach.
Nishman w Menspace – profesjonalna jakość w zasięgu ręki
W sklepie Menspace.pl znajdziesz starannie wyselekcjonowane produkty Nishman czyli te, które cieszą się największym uznaniem wśród barberów. Bestsellerowe kołnierzyki, zapałki ałunowe oraz pudry do stylizacji włosów. Jeśli szukasz produktów, które są jednocześnie skuteczne i stylowe - Nishman to wybór, który Cię nie zawiedzie.
Międzynarodowa jakość i niezawodność
Co wyróżnia Nishmana na tle konkurencji? Przede wszystkim konsekwencja, z jaką marka buduje swoją pozycję – inwestując w badania i rozwój (R&D), dbając o jakość surowców i nieustannie testując nowe rozwiązania w praktyce. Jej dynamiczny rozwój nie jest dziełem przypadku to efekt pracy profesjonalnego zespołu, który wie czego aktualnie wymaga od nich rynek.